niedziela, 2 grudnia 2012

Liebster Award.

Postanowiłyśmy wziąć udział w konkursie który sprawił nam nie lada wyzwanie :)
Odpowiadałyśmy szczerze i mamy nadzieje na kolejne nominacje.




Pytania od : we-gotta-vibe-you-cant-define.blogspot.com

1.Co skłoniło Cię do pisania opowiadania ?
Ruda : Do pisania nakłoniły mnie trzy rzeczy : to co dzieje się w  mojej dziwnej rodzinie, zachowania chłopaków z One Direction i marzenia o pisaniu.
Ryba : To był zwykły impuls, który przerodził się w owe opowiadanie oraz motywacja ze strony Rudej. 
2. Co robisz w wolnym czasie ?
Ruda : Kładę się na łóżku, zaczynam myśleć, a potem ni z tego ni z owego zasypiam.
Ryba : Gram na gitarze, czytam, rysuję.
3. Co najbardziej w sobie lubisz ?
Ruda : Usta, oczy, ciekawość, żartobliwość i zmysł artystyczny.
Ryba : Nic.
4.  Ulubiona piosenka ?
Ruda : The Sweets – Ballroom blitz
Ryba : Guns 'n ' roses - Don't cry
5. Co denerwuje Cię najbardziej ?
Ruda : Stereotypowe myślenie.
Ryba : Dwulicowi ludzie, rapsy puszczane z komórki w autobusie miejskim.
6. Czego nie lubisz w swoim charakterze ?
Ruda : Łatwowierności i przywiązywania się do kogoś lub czegoś.
Ryba : Nadwrażliwości.
7. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?
Ruda : Owszem.
Ryba : Tak.
8. Fajki dla szpanu. Co sądzisz ?
Ruda : Kategoryczne NIE ! Marnować swoje życie dla szpanu ? Głupota.
Ryba : Jako była nałogowa palaczka, a obecnie okazjonalna uważam, że palenie dla szpanu jest bez sensu. To, że fajki śmierdzą to nie mit, szkoda kasy i nerwów, bo to naprawdę uzależnia. 
9. Masz jakąś rzecz która "przynosi" Ci szczęście ?
Ruda : Nie. Wierze raczej w przypadek.
Ryba : Jeżeli przyjaciół można nazwać rzeczą to i owszem.
10. Czym według Ciebie jest szczęście ?
Ruda : To takie małe uczucie, które musimy pielęgnować spokojem swojego sumienia. 
Ryba : Szczęście każdy definiuje inaczej. Dla mnie to taki mały impuls, iskierka radości, rozpalająca mnie od środka. Szczęściem jest tabliczka truskawkowej czekolady w ponury, deszczowy dzień. Gorąca, czarna herbata w zimowy wieczór. Jego ramiona, w których czuję się bezpieczna. Przyjaciele obecni w każdym momencie życia. Jak widać, owe szczęście jest po prostu zbiorem indywidualnych  odczuć i drobiazgów, które malują na twarzy grymas zwany uśmiechem. Z resztą. O szczęściu się nie mówi. Szczęście się czuje. 
11. Ulubiona książka ?
Ruda : "Intruz" S.Mayer
Ryba : "Lo story" Magda Skubisz



Pytania od : 1d-never-give-up.blogspot.com

1.Od kiedy jesteś directionerką?
Ruda : A jakie są wyznaczniki bycia nią ? Bo może się w ogóle nie załapuje…
Ryba : Szczerze mówiąc nie wiem. Obawiam się również, że nie mogę nazwać się Directionerką. 
2. Jakie jest twoje motto życiowe?
Ruda : Nikt nie powiedział, że będzie łatwo.
Ryba : Odwaga to nie znaczy nie bać się niczego, być odważnym to umieć zapanować nad strachem.
3. Ile masz lat?
Ruda :17.
Ryba : 17.
4. Jakie masz hobby?
Ruda : Wizaż, manicure i rysunek.
Ryba : Gitara akustyczna, taniec nowoczesny, rysunek.
5. Co lubisz w chłopcach 1D najbardziej?
Ruda : Za poczucie humoru.
Ryba : Są sobą.
6. Jaki jest twój ulubiony cytat i czyj on jest?
Ruda : "The future starts today not tomorrow." – nieznany autor.
Ryba : "Hell is empty and all the devils are here" – William Szekspir.
7. Jak jest twoja ulubiona książka?
Ruda : "Intruz" S.Mayer
Ryba : "Lo story" Magda Skubisz
8. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Ruda : Pudrowy róż.
Ryba : Czarny.
9. Jaka jest twoja szczęśliwa liczba?
Ruda : Każda : )
Ryba : 17.
10. Najgorsza rzecz w twoim  życiu?
Ruda : Moment w którym dowiedziałam się o przeprowadzce.
Ryba : Wyprowadzka przyjaciółki do miasta oddalonego o 400km.   
11. Ulubiony przedmiot w szkole?
Ruda : Język angielski.
Ryba : Informatyka.
12. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach i w szkole?
Ruda : Podziałów między ludźmi.
Ryba : W ludziach dwulicowości, w szkole nauczycieli uważających uczniów za bezmózgą, czarną masę. 



Pytania od : bieberanddirection.blogspot.com

1.Co natchnęło cie do pisania.?
Ruda : Eh. Sama nie wiem… To po prostu samo przyszło.
Ryba : To był zwykły impuls, który przerodził się w owe opowiadanie oraz motywacja ze strony Rudej. 
2. Czy główna bohaterka przedstawia osobę, którą sama chciałabyś być..?
Ruda : Z racji tego że pisze opowiadanie razem z przyjaciółką w naszym opowiadaniu są dwie „główne” bohaterki. I raczej to one są wzorowane na nas niż my na nich. Wszelkie cechy charakteru, zainteresowania, zachowania i upodobania są ściągnięte z nas.
Ryba : Bohaterki naszego opowiadania nie są całkowicie zmyślone. Posiadają one nasze cechy charakteru, wyglądu, słabości, pasje. Są kreowane na nas.
3. Za co Lubisz 1D..?
Ruda : Za poczucie humoru oraz zachowanie siebie w każdej sytuacji. Nie starają się udawać kogoś innego przed ludźmi, tylko po to aby ich lubili. Przynajmniej taką mam nadzieję.
Ryba : Po prostu są sobą. I hope so. 
4. Ile masz lat..?
Ruda : 17.
Ryba : 17.
5. Od kiedy Directionerka.?
Ruda : A jakie są wyznaczniki bycia nią ? Bo może się w ogóle nie załapuje…
Ryba : Szczerze mówiąc nie wiem. Obawiam się również, że nie mogę nazwać się Directionerką.  
6. Shipperka Larrego.?
Ruda : Raczej nie. Lubie obu chłopaków, ale myślę, że branie ich za osoby homoseksualne nie jest dla nich niczym przyjemnym, tym bardziej, że jeden z nich ma dziewczynę.
Ryba : Nie. Nie chodzi o to, że nie toleruję osób innej orientacji, ale dla mnie jest to po prostu dziwny wymysł, z których chłopcom ( Hazzie i Louisowi) nie koniecznie może być komfortowo. Szczególnie, że Loui ma swoja El.
7. Akceptujesz związki chłopaków.?
Ruda : Wychodzę z założenia, że każdy wagon da się odczepić... Jeśli wiecie o co mi chodzi. :)
Ryba : Ich związki mnie nie interesują, interesują mnie tylko oni C: 
8. Ulubiona piosenka z Up all Night i Take Me Home..?
Ruda : Up All Night : I Want.
Take Me Home : Little Things.
Ryba : Up All Night : I Want.
Take Me Home : Little Things.
9.Jak oceniasz swój blog.?
Ruda : Bardzo dobry, 4+.
Ryba : W skali od 1-6 na 4 ?
10. Skąd jesteś..?
Ruda : Z miasta pierników.
Ryba : Polski biegun zimna.
11.Czytasz mój blog..?
Ruda : A i owszem przeczytało mi się trochę.
Ryba : Nie, ale może zacznę, kto wie?




9 komentarzy:

  1. Dopiero teraz zaczelam czytac waszego bloga i bardzo zaluje bo jest naprawde swietny. Kocham wasze opowiadanie no i was dziewczyny. Zajebiscie piszecie , zazdroszcze wam :D Już nie moge się doczekać daleszej czesci opowiadanie . Jak bedzie to napewno skomentuje :) Życze wam zebyscie mialy duzo nominacji chociaz nie wiem o co chodzi ale wspomnialyscie o tym na poczatju notki. Co do samej notki to chyba nie mam duzo do powiedzenie. Moze jedynie ze swietnie odpowiadacie na pytania bo pewnie gdybym ja miala odpowiadac to pewnie moje odpowiadzi nie mialy by sensy XD A i jeszcze chcialam pochwalic wyglad bloga ;) No to już chyba wszystko . Czekam na kolejny rozdział tego opowiadanie :D Kocham was ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi się łezka zakręciła w oku... Dziękuje ♥

      Usuń
  2. Życzę wam WIELUU nominacji , gdyż naprawdę zasługujecie na to !
    Zapraszam do siebie ;
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam was, jesteście świetne. Ja nie wytrzymałam długo z moimi poprzednimi blogami, jesteście moimi idolkami i biorę z was przykład kiedy piszę i robię bloga. Życzę Wam wielu nominacji. Odpowieadacie z sensem na pytania, a to ważne. Wasz blog wyciągnął mnie wiele razy z doła. Dziękuje bardzo za to, że prowadzicie tego bloga. Dziękuje ;*
    Zapraszam do mnie i oceńcie moje wypociny:
    http://we-are-love-in-fame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemanko moje dziewczynki! Mam do was takie pytanie, a raczej prośbę ;> Chodzi o to ,że w przyszłym rozdziale chciałabym żeby było takie zdanie ,że Charlie czyta książkę i sobie pomyślałam ,że będzie się nazywała We Say Yolo i nawet bym zalinkowała. W sensie że w moim opowiadaniu wasze opowiadanie wystopiłoby w jednym rozdziale jako książka. Oczywiście jeśli nie wyrażacie zgody to wymyślę inny tytuł :) Czekam na odpowiedź xx (chociaż nie sądzę byście zrozumiały xdd)

    truly-toxic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tak serio? :o Normalnie aż mnie zatkało. Oczywiście, że się zgadzamy i to z taaaaaką wielką przyjemnością :D ;*

      Usuń
    2. Jejku, naprawdę dziękuję! Sądzę ,że kiedyś powinnyście napisać książkę. Macie naprawde ciekawe pomysły, no i w dodatku widać ,że posiadacie lekkie pióro i przyjemnie się czyta :)

      Usuń
  5. Serdecznie zapraszam na nowo powstałą szabloniarnię GRAPHIC TOWN! Znajdziesz tam różne szablony i nagłówki na swojego bloga. Poszukuję również chętnych do współpracy oraz szabloniarzy, ludzi z pełną głową graficznych pomysłów! Zapraszam.

    http://graphic-town.blogspot.com/

    ps. przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj święta no to i czas na składanie życzeń .. : 3

    Chcę życzyć Wam tego abyście znalazły to czego szukacie, cokolwiek, ktokolwiek to jest.. Abyście wszystko co robice robiły z jeszcze większą pasją i zapałem, oraz by każdy dzień przynosił Wam masę szczęścia. Bo to najważniejsze, SZCZĘŚCIE

    WESOŁYCH , WESOŁYCH ŚWIĄT <3

    OdpowiedzUsuń